Sunday, February 6, 2011

Teman Tapi Mesra

Semenjak awak hadir dalam hidup saya sebagai seorang kawan.....tiada lagi keresahan di dalam hati saya...awak telah mengetuk pintu hati saya tanpa saya sedari.....awak adalah bernama cinta maafkan saya kerana melafazkan tanpa awak sedari...sebab bila saya berkawan dengan awak saya merasakan sesuatu kelainan didalam hidup diri saya..hinggakan saya terasa kehidupan saya terlalu indah bila awak berada disisi saya..wpun awak nun jauh disana...maafkan saya mungkin kehadiran saya dengan kata-kata saya yang lafazkan membuat awak resah dan tidak menyenangkan....kerana kasih disalut dengan kejujuran.hingga saya merasa terlalu indah..maaf andai diri saya  tak sempurna dan izinkan saya mengatakan awak adalah segalanya....
Mencintai dirimu...
Merindui dirimu....
Memiliki dirimu....
Hingga Akhir Hayat Bersama Mu...














No comments:

Post a Comment