Sunday, February 6, 2011

Memori Cinta Monyet Di Kajang

 Makan satay Hj.Samsuri di Kajang...mengimbas kembali zaman nostalgia semasa saya study di Sekolah Tinggi Kajang... . Tempat ini merupakan library lama....mengamit memoriku bersama. dgn Raja Murni Raja Baharudin..cinta monyet yg pertama dan date yg pertama disini..masa to tak ada handfon.so balas2 surat la siap bubuh bedak lg...tp yg tak boleh ingat masa to dok dgn mak sedara skr ni dah jadi isteri kepada menteri besar kedah...satu hari dia cek beg saya terjumpa la surat cinta dlm beg sekolah saya..lalu dia bertanya siapa yang bagi surat ini saya cakap tak tahu mungkin budak dlm bas yg bagi...besok pagi dia naik dlm bas lalu betanya tanya siapa yg tulis surat cinta ni..tapi tak ada siapa yg jawab semua senyap aje..yang bagi ialah Raja Murni...hihihi...lps to saya tukar sekolah dan terus lupa pada sidia...tp dgn izinnya kami bertemu kembali di F B..dan mengimbas kembali kisah lama...tapi sayang kami dah ada family masing2....bila datang sini makan satay mesti teringat kisah silam yg telah jadi kenangan yang terindah dalam hidup saya.....



No comments:

Post a Comment