Wednesday, February 9, 2011

Expedisi Gua Itik ~Pengkalan Hulu, Perak

Xpdc Gua Itik ...kali ini ahli KESKAP telah ke Gua Itik...jomm ikuti pengembaraan kami yang sungguh mencabar ...hehehe...ala-ala Indiana Jones gitu....




jejaka mantap dan wanita brutal yg mengikuti kembara Gua Itik...hihihi


'warm-up'  sebelum memulakan kembara lasak...

ok 1,2,3,....strrrretching...untuk melonggarkan urat2

kiri,kanan,kiri,kanan.......lalala ~ kan mcm itek jalan berderet2



test power tali dulu....

ok semua tgk sini ikut mcm saya....


oop...oop....sila guna gear rendah

 
Dah mcm citer nujum pak belalang plak.....ni ler asal usul nama gua itik...kena jalan macm itek..quack..quack..quack














gumbira selamat kuak dari gua
boley pandang-pandang...jangan pegang-pegang...lalalala~


kalau dua2 merajuk, ana kawen 3 yahooo...


Alooo....jgn tinggal saya.....






K jumpe lagi


No comments:

Post a Comment